Navigace

• English
  • Deutsch

Obsah

DOTAČNÍ TITUL OP VVV " ŠABLONY I"

šance pro Vaše děti

sablony1_logo

Vážení rodiče,

od 1.9.2017 se naše základní škola zapojila do realizace dotačního titulu OP VVV zjednodušeného vykazování "ŠABLONY I".

V tomto projektu se jedná o „Rozvoj extrakurikulárních aktivit na ZŠ Hustopeče nad Bečvou".

Cílem a úkolem projektu je v oblasti mimoškolní rozvíjet extrakurikulární aktivity (čtenářské kluby, kluby zábavné logiky a deskových her a doučování žáků základní školy ohrožených školním neúspěchem).

Tento projekt bude škola realizovat 24 měsíců, tedy od října 2017 až do září 2019 formou:

1. Čtenářských klubů

2. Klubů zábavné logiky a deskových her

3. Doučování žáků ZŠ.

Všechny tyto aktivity a kluby jsou pro žáky školy ZDARMA. Podrobnější informace o jednotlivých kroužcích naleznete na nástěnkách školy.

Rád bych přiblížil náplň a realizaci aktivity

KLUBU LOGICKÉHO MYŠLENÍ A DESKOVÝCH HER.

Cíle a popis realizace aktivity

Cílem aktivity je realizace klubu zábavné logiky a deskových her pro žáky základní školy. Má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí. Aktivita vede k rozvoji logického (ale i informatického) a strategického myšlení žáků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání žáka. Aktivita umožňuje vedle rozvoje žáků i profesní rozvoj pedagogických pracovníků. Klub je možno zřídit pro nejméně šest žáků základní školy. Podmínkou zřízení klubu je zařazení nejméně dvou žáků ohrožených školním neúspěchem.

V období pěti po sobě jdoucích měsících, ve kterých probíhá výuka, bude realizováno minimálně 16 schůzek v délce trvání 90 minut. Klubové schůzky se konají zpravidla jedenkrát týdně. Pokud v jednom týdnu klub odpadne, může škola v dalším týdnu realizovat klub dvakrát.

Pro naplnění výstupu je nezbytné, aby průměrná návštěvnost aktivity byla min.

75 % z celkového počtu zapsaných žáků.

Pokud je žák do klubu přihlášen, je pro něj docházka povinná a jeho nepřítomnost musí být zákonným zástupcem žáka omluvena.  V případě dlouhodobé nepřítomnosti nebo ukončení docházky žáka do klubu (např. z důvodu stěhování, apod.) je možné přijmout na jeho místo jiného žáka.

Mgr. Jaroslav Bečák

ředitel školy

Stránka

Hranické robotování

Hranické robotování 20.3.2019

Mgr. Radka Březíková, 26. 3. 2019 Zobrazit více

Školní kolo ,,Požární ochrana očima dětí"

Školní kolo ,,Požární ochrana očima dětí"Naše škola se zúčastnila základního kola soutěže POOD. V této soutěži malují děti obrázky s hasičskou tématikou.

Mgr. Adéla Vahalová, 20. 3. 2019 Zobrazit více

Lyžařský a snowboardový kurz 2019-den třetí

Běžkařský výlet na horu Praděd, chatu Švýcárnu a jízda v přeplněném autobusu-

Správce Webu, 15. 3. 2019 Zobrazit více

Lyžařský a snowboardový kurz 2019-den druhý

Lyžařský a snowboardový kurz 2019-den druhýPo probdělé noci náročný den na svahu i na chatě.

Druhý den lyžařského výcviku- snowboardisté

Dnes jsem vstal v 5:45, první dojmy dobrého začaly tím, že Mirek Žemla si asi 10 krát ušel, což jsme všichni uvítali s úsměvem na tváři. Přibližně v 6:50 jsem si šel vyčistit zuby a učesat vlasy. V 6:55 jsem šel navštívit holky na pokoji číslo 203 v 7:00 jsem šel do našeho pokoje, kde jsem byl do 7:55. V 8 hodin byla snídaně ( dal jsem si 3 rohlíky s máslem a medem). Někdy po 9 hodině jsme šli na svah, ale předtím jsme si udělali skupinovou fotku. Na sjezdovce jsme byli do 11:28. Ve 12:00 byl oběd, na oběd byla čočková polévka a na drué jídlo byl řízek s brambory, po obědě jsme šli na 20 minut do pokojů. Ve 12:30 jsme šli opět na svah, kde jsme byli do 16:00. Naučil jsem se hodiny na snowboardu a vylepšil si řezaný a smýkaný oblouk. Po přechodu do našeho hotelu jménem Roháč, tam jsme se přezuli, převlékli a umyli. Po sprše jsme šel na 5 minut do našeho pokoje, a pak jsem šel opět k holkám kam přišli postupně: Jakub, Pavel, Mirek a Matěj. Asi po hodině a půl nás odchytla Klára naše instruktorka. Za pět minut jsem začal psát tyto celodenní zážitky.

Filip Noga

Můj druhý den na lyžáku

Dnes 12.3. jsem vstávala v 6:50. Hned jak jsem vstala, tak jsem se převlékla a poté jsem šla na snídani. Na snídani jsem si dala borůvkovou marmeládu s rohlíkem. Potom jak jsem dojedla sem se šla chystat na svah. Jako první jsme vyjeli lanovkou na vrchol svahu a tam jsme měli rozcvičku. Po rozcvičce jsme lyžovali až do 11:15 potom jsme šli na oběd, na oběd jsme měli řízek s brambory. Po oběde jsme měli půl hodiny pauzu a po té jsme šli zase lyžovat. Lyžovali jsme od 12:30 do 16:00 po dvojicích. Jelikož jsme ve skupině s panem ředitelem, tak jsme šli na svah na druhou stranu. Nejprve jsme lyžovali  na modré sjezdovce, ale potom jsme šli i na červenou. Jezdilo se tam na kotvě takže jsem jela se Štěpánkou Žemlovou, která potom stejně spadla a nemohla se postavit, protože se pořád smála. Takže až se dostala na sjezdovku, tak to sjela dolů a jeli jsme znovu.

Uběhlo 30 minut a bylo 16:00 hod. takže už jsme šli zpátky. Když jsme došli k penzionu, tak jsme si vyzuli lyžáky a schovali lyže i s hůlkami. Poté následoval večer. K večeři byl guláš a následně nám pan ředitel rozdal papíry, na kterých měla být jména lidí z pokoje a číslo pokoje. Potom jsme měli v 18:45 přednášku o lyžařské výzbroji a výstroji. Hned jak přednáška skončila jsme se šli osprchovat a následně jsme šli spát. Dobrou noc.

Kristýna Žemlová

Lyžařský kurz 2. den

Dnešní den na sjezdovce jsme začli důležitým úkolem rozcvičkou. Po rozcvičce jsme si zopakovaly pár důležitých věcí ze včerejška, potom už jsme sjížděly sjezdovku. Dnes jsme už mohli jezdit ve dvojicích i trojicích a ne jako skupina ,což pro mě bylo lepší, protože jsme nemuseli čekat na ostatní. Jezdil jsme cca 3,5h, potom jsme měli oběd. Na oběd jsme dostali řízek s bramborama. Po obědě jsme měli docela krátkou přestávku na strávení a na nachystání na odpolední lyžování cca v 13:00 jsme byly nastoupeni před penzionem po chvíli čekání před penzionem přišli i vedoucí, se kterýma jsme šli na sjezdovku a začli odpolední lyžování. Po 2h jsme se domluvily s panem ředitelem, že se půjdeme podívat na ostatní sjezdovky. Byly jsme na Kazmarce na ní se mi lyžovalo parádně, hodně jsem využil ježdění po hranách, což bylo super. Byla to sradna  určitě bych se šel ještě podívat popřípadě sjet ještě jednou dvakrát. Po Kazmarce jsme šli podívat na Myšák kde ta sjezdovka byla už hodně rozježděna, což bylo na nanic, ale náladu mi spravily skokánky, které byly super.  Řepis

LVK-2019

Správce Webu, 12. 3. 2019 Zobrazit méně

Lyžařský a snowboardový kurz - den 1.

Lyžařský a snowboardový kurz - den 1.Jak jsme vyjeli do Karlova na lyže a a co nás všechno překvapilo nejen po cestě, ale i na svahu

Správce Webu, 12. 3. 2019 Zobrazit více

Předškoláci ve škole

Návštěva dětí z MŠ

Mgr. Olga Poláčková, 11. 3. 2019 Zobrazit více

Karneval dětí v ŠD

Karneval dětí v ŠDVe středu dne 6. března 2019 jsme uspořádali pro děti navštěvující ŠD karneval.

Mgr. Adéla Vahalová, 11. 3. 2019 Zobrazit více

Robotování na II. st.

Robotování na II. st.Robotování na II. st.

Mgr. Radka Březíková, 6. 3. 2019 Zobrazit více

Buď HIV negativní!

Buď HIV negativní!Preventivní program zaměřený na rizikové chování v oblasti sexuální prevence

Mgr. Marcela Dopitová, 4. 3. 2019 Zobrazit více

Veselé zoubky - 1. třída

Veselé zoubky - 1. třídaV pátek 1. 3. 2019 do první třídy zavítaly paní Eva a paní Renata s besedou o zoubcích.